Finalitzen les obres a l’edifici de l’Ajuntament per millorar l’atenció a la ciutadania
En els darrers mesos s’han realitzat una sèrie d’obres a l’edifici de l’ajuntament amb la voluntat de millorar el servei que s’ofereix a la ciutadania. Actualment ja han finalitzat els treballs de la segona fase que s’han centrat en la primera planta i que han tingut un cost mínim, atès que els ha realitzat majoritàriament personal contractat a través d’un pla d’ocupació.
La reforma ha consistit en l’optimització de l’espai existent on s’ha fet una nova distribució que separa una part, a l’esquerra, amb accés directe als despatxos de Secretaria, Alcaldia i a una sala de reunions, i una altra part, a la dreta, on es troben els tècnics i administratius de l’Àrea d’Urbanisme i Medi Ambient del consistori. Un dels objectius del desenvolupament de les obres era facilitar i fer més efectiva la feina del personal municipal concentrant en un mateix espai a tot el personal vinculat a una mateixa àrea de treball. En una primera fase, que es va iniciar l’any 2014, es va reformar la planta baixa de l’Ajuntament on hi ha l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.