Finalitzen les obres a l’edifici de l’Ajuntament per millorar l’atenció a la ciutadania

Dijous, 9 de juliol de 2015
Els treballs que s’han realitzat a la primera planta de l’edifici han tingut un cost mínim perquè han comptat amb la mà d’obra d’un pla d’ocupació

En els darrers mesos s’han realitzat una sèrie d’obres a l’edifici de l’ajuntament amb la voluntat de millorar el servei que s’ofereix a la ciutadania. Actualment ja han finalitzat els treballs de la segona fase que s’han centrat en la primera planta i que han tingut un cost mínim, atès que els ha realitzat majoritàriament personal contractat a través d’un pla d’ocupació.

La reforma ha consistit en l’optimització de l’espai existent on s’ha fet una nova distribució que separa una part, a l’esquerra, amb accés directe als despatxos de Secretaria, Alcaldia i a una sala de reunions, i una altra part, a la dreta, on es troben els tècnics i administratius de l’Àrea d’Urbanisme i Medi Ambient del consistori. Un dels objectius del desenvolupament de les obres era facilitar i fer més efectiva la feina del personal municipal concentrant en un mateix espai a tot el personal vinculat a una mateixa àrea de treball. En una primera fase, que es va iniciar l’any 2014, es va reformar la planta baixa de l’Ajuntament on hi ha l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.

Darrera actualització: 14.12.2021 | 09:11