Oficina mòbil d'informació al consumidor
Dilluns, 21 d’octubre de 2024 de 10:30 a 13:00
L'Oficina Mòbil del Consumidor de la Diputació de Barcelona ofereix un servei d'atenció gratuït i personalitzat als ciutadans sobre drets i deures com a consumidors. Aquesta oficina itinerant permet que els usuaris puguin accedir a la informació, assessorament i suport en qüestions relacionades amb el consum sense necessitat de desplaçar-se.
Serveis principals que ofereix l'Oficina Mòbil del Consumidor:
- Informació i assessorament sobre temes de consum: contractes, garanties de productes, serveis (energia, telefonia, assegurances, etc.).
- Atenció de reclamacions i queixes: Si els ciutadans han tingut algun problema amb empreses o serveis, poden presentar reclamacions i rebre orientació sobre els passos a seguir.
- Mediació en conflictes de consum: Ofereix suport per intentar resoldre de manera amistosa conflictes entre consumidors i empreses o establiments.
- Informació sobre normativa de consum vigent: Els usuaris poden conèixer els seus drets com a consumidors i la normativa que les empreses han de complir.
Aquest servei permet als ciutadans resoldre dubtes i qüestions relacionades amb el consum i afavorir la seva protecció com a consumidors de productes i serveis. La visita és una bona oportunitat per aquelles persones que necessiten orientació o tenen dubtes sobre els seus drets.