Oficina mòbil d'informació al consumidor

Dilluns, 24 de febrer de 2025 de 10:30h a 13:00h

L'Oficina Mòbil del Consumidor de la Diputació de Barcelona ofereix un servei d'atenció gratuït i personalitzat als ciutadans sobre drets i deures com a consumidors. Aquesta oficina itinerant permet que els usuaris puguin accedir a la informació, assessorament i suport en qüestions relacionades amb el consum sense necessitat de desplaçar-se.

Serveis principals que ofereix l'Oficina Mòbil del Consumidor:

  • Informació i assessorament sobre temes de consum: contractes, garanties de productes, serveis (energia, telefonia, assegurances, etc.).
  • Atenció de reclamacions i queixes: Si els ciutadans han tingut algun problema amb empreses o serveis, poden presentar reclamacions i rebre orientació sobre els passos a seguir.
  • Mediació en conflictes de consum: Ofereix suport per intentar resoldre de manera amistosa conflictes entre consumidors i empreses o establiments.
  • Informació sobre normativa de consum vigent: Els usuaris poden conèixer els seus drets com a consumidors i la normativa que les empreses han de complir.

Aquest servei permet als ciutadans resoldre dubtes i qüestions relacionades amb el consum i afavorir la seva protecció com a consumidors de productes i serveis. La visita és una bona oportunitat per aquelles persones que necessiten orientació o tenen dubtes sobre els seus drets.

L'Ateneu Torrellenc

Major, 2 - 08629 Torrelles de Llobregat - Barcelona
Nom de contacte: Presidenta: Maria Roig Riera
Telèfon: 936891386
Adreça electrònica: ateneutorrellenc@gmail.com
Lloc web: www.ateneutorrellenc.cat
Horari:  
Dilluns, dimecres i divendres, de 16.30 h a 23.30 h.
Dimarts i dijous, de 16.30 h a 22.30 h.
Dissabtes, de 10 h a 14 h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 5.02.2025 | 14:23