El 13 de febrer, una unitat mòbil de la policia facilitarà el tràmit a les persones que no poden desplaçar-se fora del poble
El servei d'expedició i renovació del Document Nacional d'Identitat (DNI) torna a Torrelles de Llobregat el pròxim 13 de febrer (la data de recollida serà el 16 de febrer). L'objectiu és facilitar aquest tràmit al veïnat amb dificultats per desplaçar-se fora del municipi.
Com sol·licitar-ho?
Per accedir a la possibilitat de renovar o tramitar el primer DNI, cal demanar cita a l'Ajuntament de manera presencial o trucant al telèfon 93 689 00 00 (en ambdós casos, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores).
Es prega assistir amb puntualitat a la cita i amb l'import exacte de la taxa, que és de 12 € (s'exclou del pagament a les famílies nombroses i en aquells casos en què el tràmit es fa per un canvi de domicili).
En total, es preveu tramitar un màxim de 40 sol·licituds.
Què necessitem?
En cas de renovació, cal portar el document antic i una fotografia en color, recent i amb fons blanc. Si hi ha canvi de domicili, també s'haurà de facilitar el certificat d'empadronament, mentre que, en cas de pèrdua, robatori o sostracció, cal portar dues fotografies i la còpia de la denúncia.
Per realitzar una primera inscripció, cal fotografia en color, recent i amb el fons blanc, el certificat d'empadronament i el certificat de naixement. Si es tracta d'una persona menor d'edat, haurà de venir acompanyada de la seva persona tutora legal, qui haurà de tenir el seu DNI en vigor