Actuacions de neteja a les franges perimetrals contra els incendis

Dimarts, 12 de juny de 2018
El consistori ha decidit també prohibir la venda de coets al municipi durant la revetlla de Sant Joan per tal de minimitzar els riscos

Amb la pujada de les temperatures i l’arribada del bon temps, l’Ajuntament de Torrelles ha decidit posar en marxa tot un seguit de mesures per tal de prevenir els incendis al poble. El consistori preveu invertir-hi prop de 50.000 euros, que seran finançats, en part, amb subvencions de la Diputació de Barcelona. La primera intervenció prevista és el desbrossament de les zones verdes municipals i de les franges perimetrals de protecció que envolten els nuclis veïnals. Així mateix, es preveu obrir la franja perimetral de Raval Mas i fer diverses tasques de manteniment i de neteja en trams de les franges de Can Güell i Can Guey.

Per tal de reforçar la prevenció d'incendis al poble i atesa la proximitat de la revetlla de Sant Joan, l’Ajuntament ha decidit també prohibir la venda de coets al municipi. La mesura se suma a la prohibició que ja contempla la llei de no llançar petards en terrenys envoltats de massa forestal durant la temporada d’estiu. Així mateix, des del consistori es demana als veïns i les veïnes civisme i seny durant la revetlla de Sant Joan, davant del perill que suposen els coets i els petards pel nostre entorn.  

Darrera actualització: 14.12.2021 | 09:15