Des d’avui dilluns, dia 28 de setembre, es poden sol·licitar els ajuts que ofereix l’Ajuntament de Torrelles per donar suport a les famílies amb l’inici del curs escolar. El consistori ha convocat unes beques per a l’escolarització dels infants de 0 a 3 anys a l’escola bressol municipal El Serralet per al curs 2020-2021 i també uns ajuts per a cobrir una part del cost del servei de menjador per a nens i nenes que estudiïn en centres d’educació infantil i primària de Torrelles. L’objectiu d’aquestes beques és evitar que cap persona quedi exclosa d’aquests serveis per motius econòmics o de caire social.
Poden beneficiar-se’n les persones empadronades al municipi, amb rendes econòmiques iguals o inferiors a les establertes en els barems i que presentin la sol·licitud i la documentació requerida dins el termini establert, que finalitza el proper dia 9 d’octubre. Només es pot presentar una única sol·licitud per unitat familiar. En el cas dels ajuts per al menjador escolar, les famílies sol·licitants han d’haver demanat prèviament la beca de menjador del Consell Comarcal del Baix Llobregat.
Les persones interessades en sol·licitar aquests ajuts han de fer-ho, prioritàriament, de forma telemàtica a través del portal de tràmits del web municipal.
Podeu ampliar la informació i consultar les bases de la convocatòria en els documents adjunts.