Dilluns 18 d’abril Torrelles acollirà una de les jornades de participació ciutadana per a elaborar el Pla d’Actuació Metropolità , impulsat per l’AMB. L’acte es dirigeix a tots els veïns, a més de cà rrecs polÃtics, tècnics i teixit associatiu perquè debatin, opinin i proposin solucions en à mbits com la planificació urbanÃstica, la mobilitat i el transport, les infraestructures, la gestió dels espais naturals, l’energia, l’aigua, els residus o la transparència i el bon govern.
La jornada que se celebrarà a Torrelles engloba tota l’à rea de la serralada, és a dir, que fa referència a municipis com Begues, La Palma de Cervelló, Corbera de Llobregat, Sant Climent de Llobregat i Cervelló. Tindrà lloc a l’Ateneu Torrellenc i l’horari programat és de 18 a 21 h del vespre.
El Pla d’Actuació Metropolità 2016-2019 és el document que recull els objectius que es planteja l’AMB per aquest mandat i les actuacions que ha d’impulsar per complir-los.Â