En marxa una campanya de recollida de joguines

Dijous, 20 de desembre de 2018
Fins al pròxim divendres 28 de desembre, els torrellencs i les torrellenques poden col·laborar amb la nova iniciativa de la Creu Roja

Un any més, l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat i la Creu Roja sumen esforços per impulsar al municipi una nova campanya de recollida de joguines per a infants en situació de vulnerabilitat. La iniciativa ‘Els seus drets en joc’ vol sensibilitzar a la ciutadania al voltant del valor educatiu del joc i de la seva importància en el desenvolupament personal dels infants.

El divendres 28 de desembre és el darrer dia per col·laborar amb aquesta campanya. Al municipi, hi ha diferents punts de recollida: l’Ajuntament, l’Escola Sant Martí, l’Escola Can Coll, l’Escola Bressol El Serralet i l’Institut. Els únics requisits són que les joguines han de ser noves, no bèl·liques, no sexistes i promoure el joc cooperatiu.

Per a més informació, es pot consultar el web oficial de la campanya www.lajoguinaeducativa.org.

Darrera actualització: 14.12.2021 | 09:16