El pròxim dissabte 5 de gener, Torrelles de Llobregat viurà una de les nits més emocionants de tot l’any. Seguint la tradició, la Cavalcada de Reis recorrerà els principals carrers del municipi. L’itinerari començarà a l’avinguda Dolça de Provença, seguirà per l’avinguda de Pau Casals, la Pujada de Can Roig, el carrer Major i arribarà a la plaça de l’Ajuntament. Tot seguit, la comitiva reial continuarà pels carrers Raval Padró, Rafael Casanova, el carrer Major i el de Joan XXIII fins a la plaça Catalunya. Per últim, emprendrà el carrer Martí Mas, Joan Maragall, tornarà al carrer Major i finalitzarà a la plaça de l’Ajuntament.
De la mateixa manera, a les 18.30 hores, a la plaça de l’Ajuntament, es farà la tradicional lectura del conte ‘El fanalet de Torrelles’, perquè els nens i les nenes s’entretinguin mentre esperen l’arribada de Ses Majestats d’Orient. També es vendrà xocolata desfeta i fanalets.
Així doncs, un cop finalitzin el recorregut, els tres Reis Mags s’aproparan a la plaça de l’Ajuntament, on s’adreçaran als més menuts del poble per felicitar-los les festes i donar-los uns quants consells per facilitar la tasca reial aquella nit.