Les obres començaran el 18 de setembre, tindran una durada d'unes 9 setmanes i tenen la finalitat de millorar l’accessibilitat i la prioritat a vianants
Dilluns 18 de setembre s'inicien les obres d'arranjament als carrers de Joan Maragall i Torrent Roquetes que consisteixen a donar continuïtat a la plataforma única ja consolidada del carrer Major. S'elimina el desnivell existent essent tot el carrer accessible i amb prioritat de vianants.
En les obres també es realitzaran millores de la xarxa de clavegueram: s'incrementa el nombre d'embornals i la creació de 3 nous pous de registre connectats a la xarxa existent de clavegueram.
També suposarà una millora de l'enllumenat públic, amb la retirada de la instal·lació actual i nova instal·lació soterrada.
Les obres tenen una durada prevista de 8 a 10 setmanes.
Afectacions a la mobilitat
Carrers Joan Maragall i Torrent Roquetes: restringits al trànsit.
Carrer Major (en el tram comprès de Joan Maragall fins al c/Rafael Casanova): canvia de direcció.
Carrer Martí Mas: restringit el trànsit (només accessible pel veïnat d'aquest carrer, serveis, i comerços des de la plaça de Catalunya). Es mantindran les places d'aparcament i hi haurà doble sentit de circulació, amb habilitació d'espais d'encreuament per fer maniobres.
Per a qualsevol consulta en relació amb la mobilitat contacteu amb policia local 936891000.