Nou servei per expedir i/o renovar el DNI a Torrelles

Dilluns, 22 de febrer de 2021
Una unitat mòbil de la Policia Nacional ens visitarà de manera periòdica per a facilitar el tràmit a les persones que no poden desplaçar-se fora del municipi

L’Ajuntament ha formalitzat un conveni amb la Policia Nacional perquè una unitat mòbil ofereixi el servei d’expedir o renovar el document nacional d’identitat de manera periòdica al municipi. L’objectiu és facilitar el tràmit a aquells veïns i veïnes que, per diverses raons, no poden desplaçar-se fora del municipi. Hi tindran prioritat les persones grans o amb problemes de mobilitat.

El primer servei s’oferirà el proper 16 de març. Els agents podran atendre un màxim de 40 persones al dia. En cas de voler accedir-hi, caldrà demanar cita prèvia a l’Ajuntament, trucant al telèfon 93 689 00 00 a partir del proper dilluns dia 22 de febrer. Els veïns i veïnes hauran d’acudir a la cita puntualment, amb mascareta i amb l’import exacte de la taxa, que és de 12 euros. Posteriorment, es podrà recollir el nou DNI el dia 19 de març.

En el cas de renovar el DNI caldrà portar el Document Nacional d’Identitat antic i dues fotografies en color, recent, i amb fons blanc. Si hi ha canvi de domicili s’haurà de portar, també, el certificat d’empadronament amb una vigència de 3 mesos.

En el cas de fer una primera inscripció, caldrà portar una fotografia en color, recent i amb el fons blanc, el certificat d’empadronament amb vigència de 3 mesos i el certificat literal d’inscripció de naixement amb vigència de 6 mesos expedit pel Registre Civil en el que consti que s’ha emès per a l’obtenció del DNI. Si es tracta d’una persona menor d’edat, haurà de venir acompanyada per la persona tutora legal amb el seu DNI en vigor.

Darrera actualització: 14.12.2021 | 09:28