Nova Carta de Serveis de l'Ajuntament de Torrelles de Llobregat

Dimecres, 1 de setembre de 2021
La Nova Carta de Serveis disponible per la ciutadania

Amb l'objectiu de reforçar la qualitat dels serveis prestats a la ciutadania i la informació pública, l'Ajuntament de Torrelles de Llobregat ha elaborat les seves Cartes de Serveis. Documents que tipifiquen els serveis municipals i que esdevenen un acord entre l'administració i la ciutadania, amb l'objectiu de satisfer les seves necessitats i expectatives.

L'elaboració d'aquestes Cartes de Serveis ha estat possible gràcies a un projecte finançat per l'Agència de Transparència de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

Què són les Cartes de Serveis?

Les Cartes de Serveis són documents públics a través dels quals les organitzacions informen els usuaris i usuàries dels seus serveis sobre els compromisos de qualitat que assumeixen en la seva prestació, així com dels drets de les persones usuàries en relació amb aquests serveis. Representa el compromís públic de l’organització de desenvolupar les seves funcions sota criteris de qualitat i millora continua, ja que promou les relacions amb els usuaris i usuàries, serveix per definir estàndards de servei, permet establir objectius ambiciosos i assolir una major qualitat en els serveis prestats.

Què contenen les Cartes de Serveis?

La Llei 19/2014 de transparència, accés a la informació pública i bon govern regula en l’article 59, el contingut de les Cartes de Serveis. En aquest sentit, les cartes han de contenir, com a mínim, l’organització del servei, la relació dels serveis que es presten, els objectius de qualitat, els indicadors per avaluar-ne l’aplicació, els drets i deures de les persones usuàries i com presentar queixes i suggeriments.

 

Podeu demanar més informació al correu comunicacio@torrelles.cat.

També cal informar que d’aquí a poc temps, posarem a la vostra disposició diferents consultes i enquestes a la plataforma Decidim de l'Ajuntament de Torrelles de Llobregat.

Darrera actualització: 14.12.2021 | 09:28