Una unitat mòbil ens visitarà a finals de mes per a facilitar el tràmit a les persones que no poden desplaçar-se fora del municipi
El pròxim 28 de novembre es tornarà a oferir el servei per expedir o renovar el document nacional d'identitat al nostre municipi amb una unitat mòbil de la Policia Nacional, que es desplaçarà a Torrelles amb l'objectiu de facilitar el tràmit a aquells veïns i veïnes que, per diverses raons, no poden desplaçar-se fora del municipi, amb prioritat les persones grans o amb necessitats especials. La data de recollida dels DNI serà l'1 de desembre.
En cas de voler accedir-hi, cal demanar cita a l'Ajuntament, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, de manera presencial o trucant al telèfon 93 689 00 00. Els veïns i veïnes hauran d'acudir a la cita puntualment i amb l'import exacte de la taxa, que és de 12 euros. Queden exclosos d'aquesta taxa les famílies nombroses i en aquells casos en què el tràmit es fa per un canvi de domicili.
Recordem es realitzaran un màxim de 40 tramitacions i que, en el cas de renovar el DNI, caldrà portar el Document Nacional d'Identitat antic i una fotografia en color, recent, i amb fons blanc. En el cas que hi hagi canvi de domicili s'haurà de portar, també, el certificat d'empadronament. En cas de pèrdua, robatori o sostracció caldrà portar dues fotografies i la còpia de la denúncia.
Si el que es desitja és realitzar una primera inscripció, caldrà portar una fotografia en color, recent i amb el fons blanc, el certificat d'empadronament i el certificat de naixement. Si es tracta d'una persona menor d'edat, haurà de venir acompanyada per la persona tutora legal amb el seu DNI en vigor.