Oberta la contractació del coordinador per al campus d’estiu

Dimarts, 12 d’abril de 2016
Les sol·licituds es poden presentar del 14 al 29 d’abril i cal tenir el títol de director de lleure

L’Ajuntament de Torrelles està posant a punt el campus-casal d’estiu que organitzarà al municipi del 27 de juny al 29 de juliol de 2016. És per això que ha obert la convocatòria per a la contractació del coordinador del casal, que serà el responsable de tot el monitoratge i les activitats que s’organitzin, a més d’estar al càrrec del grup  de grans.

El coordinador ha de tenir més de 18 anys i disposar del títol de director de lleure. Es valorarà que tingui experiència similar mínima d’un any, residència a Torrelles i que presenti un projecte d’activitats per al campus. El període del contracte serà segons els dies que dura el casal, amb una jornada de 37,5 hores. Tot i que serà flexible, l’horari base serà de 7.30 a 17 h, amb dues hores al migdia de descans.

Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds amb el currículum vitae (en format electrònic i en un sol fitxer PDF) del 14 al 29 d’abril per correu electrònic a Alberto Sobrin (tecnicesports@torrelles.cat) i Mònica Riera (esports@torrelles.cat). 

Darrera actualització: 14.12.2021 | 09:12