Atesa la necessitat d’evitar la propagació del coronavirus Covid-19 i la declaració de l’Estat d’Alarma, els ciutadans només podran circular per la via pública, quan sigui imprescindible, per a les següents activitats:
a) Adquisició d’aliments, productes farmacèutics i de primera necessitat. Aquests desplaçaments hauran de respectar les mesures següents:
b) Assistència a instal·lacions sanitàries.
c) Desplaçament al lloc de treball per a prestació laboral, professional o empresarial. Durant aquests desplaçaments, caldrà dur a sobre una còpia impresa o en format digital del permís de mobilitat tramitat per l’empresa o, en cas que no es disposi, del formulari emès pel PROCICAT degudament complimentat.
d) Tornar al lloc de residència habitual.
e) Assistència i cura de menors, gent gran, dependents, persones amb discapacitat o persones especialment vulnerables.
f) Desplaçament a entitats financeres.
g) Per treure a passejar el gos, però amb les restriccions següents.
h) Per causa de força major o per situació de necessitat.
i) Qualsevol altra activitat d’anàloga naturalesa degudament justificada.
Es permetrà la circulació de vehicles particulars per les vies d’ús públic per a la realització de les anteriors activitats o per al repostatge en gasolineres o estacions de servei.
Tota persona que contravingui aquestes disposicions serà objecte de denúncia pels agents de l’autoritat.