Les sol·licituds per accedir-hi s’han de presentar entre el 27 de novembre i el 6 de desembre de 2021 a través de la Seu electrònica
L’Ajuntament de Torrelles ofereix una subvenció extraordinària de fins a 500 euros per a les persones que s’hagin constituït com a nous autònoms durant l’any 2021. La voluntat del consistori és donar suport a l’emprenedoria i l’autoocupació per pal·liar els efectes que està ocasionant la crisi econòmica derivada de la pandèmia. L’Ajuntament de Torrelles ha destinat a aquests ajuts una partida de 6.000 euros, tot i que l’import a concedir a cada persona beneficiària no podrà ser superior a 500 euros.
Es podran beneficiar d’aquesta subvenció les persones físiques que reuneixin els requisits següents:
Les persones interessades en accedir a aquests ajuts, caldrà que presentin la sol·licitud de manera telemàtica a través del portal de tràmits de la Seu electrònica. Aquesta s’haurà d’acompanyar d’una instància genèrica, del model PE1 de sol·licitud d’ajuda econòmica per autònoms, de l’alta de nou autònom i de la documentació requerida per justificar la subvenció. El termini per a realitzar el tràmit s’obrirà dissabte 27 de novembre i es tancarà el dia 6 de desembre de 2021.
Trobareu les bases de la convocatòria i els formularis que cal omplir com a documents adjunts.