El termini per demanar la sol·licitud finalitza el 31 de gener i es pot realitzar presencialment o en línia
Per realitzar el tràmit en línia, cal accedir a l’enllaç següent: Tràmit de devolució per internet
També es pot fer la sol·licitud de manera presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament, situada al Carrer Sant Pau, 2. L'horari d'atenció és de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h, i els dimarts també de 16.30 h a 19 h.
Per poder completar la sol·licitud, és necessari presentar una sèrie de documents imprescindibles:
Pel que fa al servei de correus, aquest continuarà operant a través de les bústies provisionals fins que es resolgui la proposta de la Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia sobre el repartiment de la correspondència a domicili. Quan es tingui coneixement de la resolució definitiva, es comunicarà als veïns i veïnes afectats la data de desmantellament de les bústies provisionals i l’inici del repartiment de la correspondència a domicili o a les noves bústies.
Per a qualsevol dubte o més informació, podeu contactar amb l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat.