Treballant per a millorar l’atenció a la ciutadania

Dilluns, 22 de març de 2021
S’ha habilitat una enquesta, que es pot omplir en paper o en línia, que vol recollir les valoracions dels veïns i veïnes sobre el servei

L'Ajuntament, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, està  treballant per a millorar l’atenció als veïns i veïnes del municipi i implementar un Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) que es converteixi en un punt de referència a l’hora de relacionar-se amb l’administració local. En aquesta línia, s’ha elaborat una enquesta per a conèixer el grau de satisfacció de la ciutadania amb el servei actual. 

El qüestionari demana que es valori, per exemple, el temps d’espera, l’atenció rebuda per part del personal, l’adequació dels horaris i de l’espai i la privacitat, entre d’altres aspectes. Així mateix, l’enquesta vol conèixer si la ciutadania fa ús de la tramitació electrònica. L’objectiu és recollir els suggeriments i aportacions de les persones usuàries i facilitar aquesta informació a l’Ajuntament per a la posterior presa de decisions. 

Les enquestes es poden omplir en format paper i es poden dipositar en una urna que es trobarà als diferents serveis d’atenció a la ciutadania de l’Ajuntament, Serveis Socials i la Policia Local. Així mateix, es pot accedir a l’enquesta en línia a través de l’enllaç adjunt.

Darrera actualització: 14.12.2021 | 09:28