Modificació de dades del Registre Municipal d'Entitats (RME)

El Registre Municipal d’Entitats (RME) té per objecte facilitar el coneixement del nombre i naturalesa de les entitats existents al municipi, les seves finalitats i representativitat, als efectes de possibilitar una correcta política municipal de foment de l’associacionisme.

Només les associacions que estiguin inscrites en el Registre Municipal d’Entitats podran exercir els drets que la Llei i la Instrucció del Registre reconeixen a les entitats.

Les entitats inscrites tindran l'obligació de notificar, durant el primer trimestre de l'any, les modificacions que afectin a les dades registrals.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

En un termini de 20 dies des de la sol·licitud d’inscripció.

Qui pot sol·licitar-ho:

Totes les entitats i associacions sense ànim de lucre que actuen en l’àmbit territorial de Torrelles de Llobregat

Cal aportar:

  • Sol·licitud de Modificació al RME

    Model RME-002 V1

  • Certificació del número de socis (si fos el cas)

    Model d'exemple de certificat de número de socis

  • Modificació del programa anual d'activitats (si fos el cas)
  • Modificació del pressupost anual (si fos el cas)
  • Certificat de titularitat bancària (si fos el cas)
  • Acta o certificació de la ultima assemblea general de socis, o d'un òrgan equivalent, en què hagi estat escollida la junta o òrgan de govern vigent en el dia de la inscripció. (si fos el cas)

Canals de tramitació:

Ajuntament de Torrelles - Edifici central

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08629 Torrelles de Llobregat - Barcelona
Nom de contacte: Regidoria de Serveis Interns de l’Ajuntament de Torrelles
Telèfon: 936 890 000
Adreça electrònica: info@torrelles.cat
Lloc web: www.torrelles.cat
Horari:  
De 9 a 14h, de dilluns a divendres, i de 16.30 a 19h, els dimarts i dijous
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 3.07.2024 | 13:18