Servei d'Atenció Ciutadana
El servei d’atenció ciutadana té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Administració i oferir un servei personalitzat de qualitat i adaptat a les necessitats ciutadanes.
El servei s’ofereix de manera personalitzada a través del telèfon, presencialment o de manera telemàtica.
El Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) està integrat per un equip de persones formades específicament en l’atenció al públic i capacitades per a resoldre les diferents consultes i incidències relaciones amb l’administració municipal.
Alhora, tant el propi servei, com l’ajuntament, compta amb diverses eines tecnològiques que permeten millorar la coordinació entres els diferents departaments, així com també amb la resta d’administracions públiques.
Els objectius principals d’aquest servei són:
• Atendre a la ciutadania en les diverses consultes que pugui formular sobre temes vinculats amb l’ajuntament o amb el municipi.
• Gestionar de forma immediata les sol·licituds dels tràmits que pugui formular qualsevol persona.
• Actuar de canal d’entrada centralitzat de tota la documentació que arriba a l’ajuntament.