Instància genèrica
Document que permet presentar una sol·licitud a l’Ajuntament o fer arribar una queixa o suggeriment respecte alguna actuació o decisió municipal.
Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
En aquesta instància se li farà la inscripció del registre d'entrada, on es deixa constància de la data de recepció de l'escrit.
La persona interessada té dret a rebre una còpia segellada del document presentat.
A l'escrit hi hauran de constar les següents dades:
- Nom i cognoms de la persona interessada o, de la persona que la representi (si és el cas) així com la identificació del mitjà preferent o del lloc que se senyali als efectes de notificacions.
- Fets, raons i petició que es concreti amb tota claredat a la sol·licitud.
- Lloc i data.
- Signatura del sol·licitant o justificació de l’autenticitat de la seva voluntat expressada per qualsevol mitjà.
- Òrgan, centre o unitat administrativa a la que s’adreça la sol·licitud.
Quin cost té:
Tràmit gratuït a excepció que la sol·licitud impliqui l'aplicació d'una taxa.
Quan es dóna resposta:
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Qui pot sol·licitar-ho:
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Ompliu el següent formulari.
Tramitar ara -
Presencial
Cal que empleneu i lliureu la sol·licitud d’instància general que trobareu.