Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Normativa reguladora:

• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general. La seva resposta variarà en funció del contingut.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona que ho desitgi, major d’edat.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Cal que empleneu i lliureu una instància general a l’Oficina del Servei d’Atenció al Ciutadà. Horaris d’atenció: de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, i dimarts i dijous de 16:30 a 19 hores.

Atenció al Ciutadà (SAC)

Plaça de l’Ajuntament, núm. 1 - 08629 Torrelles de Llobregat - Barcelona
Telèfon: 936 890 000
Fax: 936 890 510
Adreça electrònica: sac@torrelles.cat
Horari:  
De 9 a 14h, de dilluns a divendres, i de 16.30 a 19h, els dimarts i dijous.
Durant l'estiu (del 15 de juny al 15 de setembre, ambdós inclosos): de 9 a 13:30h, de dilluns a divendres.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 19.10.2022 | 10:54