Queixes, suggeriments i propostes
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Normativa reguladora:
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general. La seva resposta variarà en funció del contingut.
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona que ho desitgi, major d’edat.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Cal omplir la sol·licitud "Queixes i suggeriments" dins ETRAM
Tramitar ara -
Presencial
Cal que empleneu i lliureu una instància general a l’Oficina del Servei d’Atenció al Ciutadà. Horaris d’atenció: de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, i dimarts i dijous de 16:30 a 19 hores.