La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Normativa reguladora:
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya. • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. • Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. • Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Gratuït
El perÃode mà xim és de tres mesos amb carà cter general. La seva resposta variarà en funció del contingut.
Qualsevol persona que ho desitgi, major d’edat.
Cal omplir la sol·licitud "Queixes i suggeriments" dins ETRAM
Cal que empleneu i lliureu una instà ncia general a l’Oficina del Servei d’Atenció al Ciutadà . Horaris d’atenció: de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, i dimarts i dijous de 16:30 a 19 hores.