Sol·licitud de certificat de compatibilitat urbanística

Certificat que s'exigeix per a les sol·licituds de llicències ambientals d'obertura d'una activitat, en què s'informa de la compatibilitat de l'activitat amb el planejament urbanístic del municipi segons l'emplaçament on es vol obrir l'activitat.

Cost de la tramitació:

Segons l’aplicació de l’Ordenança Fiscal número 21, Art 6.6 : “Per l'emissió dels certificats o informes sobre compatibilitat urbanística de les activitats, la tarifa serà de 35 euros”

Autoliquidació:

En el moment de la sol·licitud s'haurà de fer efectiva l'autoliquidació d’acord amb l'Ordenança fiscal núm. 21.

La quantitat corresponent haurà de ser ingressada en el compte corrent:

ES63 2100 0279 5602 0001 1105 de “CAIXABANK”.

o bé es podrà abonar amb targeta bancària en el moment de la presentació de la sol·licitud al Servei d’Atenció al Ciutadà.

Quan es dóna resposta:

El període màxim és d'un mes

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona física major d’edat, o entitat jurídica, que estigui interessada o afectada pel tràmit. Si la petició es fa a través de representant, cal que estigui degudament autoritzat.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    D’acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representat en algun d’aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat. *Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment. La tramitació presencial s'ha de realitzar al Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC) de l’Ajuntament, és recomana cita prèvia.

Darrera actualització: 23.10.2024 | 14:00