L'obtenció de la llicència comporta el dret a realitzar la connexió al clavegueram públic i, si cal, fer la rasa per realitzar la connexió. En el cas que sigui necessària la realització de la rasa, caldrà restituir l'estat de la vorera i de la via pública al seu estat inicial i dipositar una fiança per garantir-ne la correcta reposició.
L'execució de l'obra pot ser a càrrec d’Aigües de Barcelona o bé de qualsevol altre contractista. Ho decideix l’interessat, però sempre amb observança de l'informe final d’obra d'Aigües de Barcelona.
Cost de la tramitació: Segons l’aplicació de l’Ordenança Fiscal número 20, referent a la taxa per llicències Urbanístiques i de l’aplicació de l’Ordenança Fiscal número 5 referent a l’impost per llicències Urbanístiques. La quota tributària resultarà d’aplicar:
Autoliquidació:
Calculadora per l'Autoliquidació
Introdueixi el valor del pressupost sense IVA:
Has de legalitzar la teva obra ja executada o en execusió?
No Obres realitzades a instància de l’interessat Obres realitzades a instància de l’Ajuntament Calcular
Aplicació del Impost sobre la O.F. núm 5 del 4%: 0 €
Aplicació de la Taxa sobre la O.F. núm 20 del (pedent de selecció)%: 0 €
Total: 0 €
La quantitat corresponent al total de drets liquidats haurà de ser ingressat en el següent compte:
ES63 2100 0279 5602 0001 1105 (CaixaBank). Cal indicar el nom del promotor i l’adreça de l’obra.
Informació sobre Garanties: Garantia urbanística: Per a garantir la correcta reposició dels béns de domini públic, afectats per l’execució de l’obra. L'import a ingressar per al pagament de la garantia urbanística de l'obra li serà notificat una vegada estigui emès l'informe tècnic de l'obra. Garantia de residus: Per a la correcta gestió dels residus. Document d’acceptació de residus de la construcció i/o demolició que entrega la gestora de Residus. Fins al pagament d’aquests drets no es procedirà a la concessió de la llicència, i romandrà suspès el termini per aprovar-la.
Quan es dona resposta: Les llicències d’obres amb responsabilitat del/de la promotor/a, autoritzacions i altres assimilables es resoldran en el termini màxim d’un mes, a comptar des de la presentació de la sol·licitud (llevat que sigui incompleta o errònia la documentació aportada, fet que paralitza l’expedient). El còmput dels terminis per a la resolució de llicències es podrà suspendre en els casos previstos per l’article 21 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en tot cas resta suspès, d’acord amb l’article 81.3 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels Ens Local (ROAS), durant el temps que es concedeixi al sol·licitant per a l’esmena de deficiències a què es refereix l’article 46.3 d’aquest Ordenança.
L’ajuntament podrà requerir, si s’escau, al titular de les obres, als efectes següents:
Qualsevol persona fÃsica major d’edat, o entitat jurÃdica, que estigui interessada o afectada pel trà mit. Si la petició es fa a través de representant, cal que estigui degudament autoritzat.
Aigües de Barcelona o una altra empresa a elecció de l'interessat.
Model normalitzat de l’Agència de Residus de Catalunya
Document signat entre el sol·licitant i un gestor autoritzat per la Junta de Residus, on ha de constar el codi de gestor, el domicili de l’obra, i l’import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió.
Model URB-OB011.3 V1
Cal complimentar el quadre d’autoliquidació present en l’última pà gina del model de sol·licitud de llicència de connexió al clavegueram.
Model URB-OB011.1 V1
Informe de l’empresa concessionà ria (Aigües de Barcelona) i a contractar per l’interessat. Obligatori en tots els casos.
Adjuntant els documents necessaris.
D’acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurÃdica, professional col·legiat o bé representat en algun d’aquests casos, esteu obligats a tramitar telemà ticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat. *Només les persones fÃsiques poden escollir tramitar telemà ticament o presencialment. La tramitació presencial s'ha de realitzar al Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC) de l’Ajuntament, amb cita prèvia.