Tenen la consideració d’obres menors de Serveis i estan subjectes a l’obtenció de la llicència corresponent, les actuacions següents:
Cost de la tramitació: Segons l’aplicació de l’Ordenança fiscal número 20, referent a la taxa per llicències Urbanístiques i de l’aplicació de l’Ordenança fiscal número 5 referent a l’impost per llicències Urbanístiques.
La quota tributària resultarà d’aplicar:
Autoliquidació:
La quantitat corresponent al total de drets liquidats haurà de ser ingressat en el compte corrent: ES63 2100 0279 5602 0001 1105 (Caixabank). Cal indicar el nom del promotor i l’adreça de l’obra.
Informació sobre Garanties:
Condicions per l'execució de les obres a la via pública:
Documentació a presentar en les llicències d'obres menors en relació a residus.
D’acord amb l’establert en el Reial Decret 210/2018, de 6 d’abril, pel qual s’aprova el Programa de prevenció i gestió de residus i recursos de Catalunya (PRECAT20), en vigor des del 6 de maig de 2018.
Aquesta acreditació pot realitzar-se:
Quan es dona resposta:
Les llicències d’obres amb responsabilitat del/de la promotor/a, autoritzacions i altres assimilables es resoldran en el termini màxim d’un mes, a comptar des de la presentació de la sol·licitud (llevat que sigui incompleta o errònia la documentació aportada, fet que paralitza l’expedient).
El còmput dels terminis per a la resolució de llicències es podrà suspendre en els casos previstos per l’article 21 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en tot cas resta suspès, d’acord amb l’article 81.3 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels Ens Local (ROAS), durant el temps que es concedeixi al sol·licitant per a l’esmena de deficiències a què es refereix l’article 46.3 d’aquest Ordenança.
L’ajuntament podrà requerir, si s’escau, al titular de les obres, als efectes següents:
Qualsevol persona física major d’edat, o entitat jurídica, que estigui interessada o afectada pel tràmit. Si la petició es fa a través de representant, cal que estigui degudament autoritzat.
Model OB13.1 V1
Document signat entre el sol·licitant i un gestor autoritzat per la Junta de Residus, on ha de constar el codi de gestor, el domicili de l’obra, i l’import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió.
Model OB13.2 V1
Adjuntant els documents necessaris.
D’acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurídica, professional col·legiat o bé representat en algun d’aquests casos, esteu obligats a tramitar telemàticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat. *Només les persones físiques poden escollir tramitar telemàticament o presencialment. La tramitació presencial s'ha de realitzar al Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC) de l’Ajuntament, amb cita prèvia.