Tenen la consideració d’obres menors i estan subjectes a l’obtenció de la llicència corresponent totes aquelles obres que no siguin incloses com a obres majors i les que no puguin incloure’s en el règim de comunicació prèvia i, en tot cas, les actuacions següents:
Cost de la tramitació: Segons l’aplicació de l’Ordenança fiscal número 20, referent a la taxa per llicències Urbanístiques i de l’aplicació de l’Ordenança fiscal número 5 referent a l’impost per llicències Urbanístiques.
La quota tributària resultarà d’aplicar:
Autoliquidació:
Calculadora per l'Autoliquidació
Has de legalitzar la teva obra ja executada o en execusió?
Aplicació del Impost sobre la O.F. núm 5 del 4%: 0 €
Aplicació de la Taxa sobre la O.F. núm 20 del (pedent de selecció)%: 0 €
Total: 0 €
La quantitat corresponent al total de drets liquidats haurà de ser ingressat en el compte corrent:
ES63 2100 0279 5602 0001 1105 (Caixabank). Cal indicar el nom del promotor i l’adreça de l’obra.
Informació sobre Garanties:
Fins al pagament d’aquests drets no es procedirà a la concessió de la llicència, i romandrà suspès el termini per aprovar-la.
Quan es dona resposta: Les llicències d’obres amb responsabilitat del/de la promotor/a, autoritzacions i altres assimilables es resoldran en el termini màxim d’un mes, a comptar des de la presentació de la sol·licitud (llevat que sigui incompleta o errònia la documentació aportada, fet que paralitza l’expedient). El còmput dels terminis per a la resolució de llicències es podrà suspendre en els casos previstos per l’article 21 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en tot cas resta suspès, d’acord amb l’article 81.3 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels Ens Local (ROAS), durant el temps que es concedeixi al sol·licitant per a l’esmena de deficiències a què es refereix l’article 46.3 d’aquest Ordenança.
L’ajuntament podrà requerir, si s’escau, al titular de les obres, als efectes següents:
Qualsevol persona fÃsica major d’edat, o entitat jurÃdica, que estigui interessada o afectada pel trà mit. Si la petició es fa a través de representant, cal que estigui degudament autoritzat.
Model URB-OB05.1 V1
Document signat entre el sol·licitant i un gestor autoritzat per la Junta de Residus, on ha de constar el codi de gestor, el domicili de l’obra, i l’import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió.
Model URB-OB05.2 V1
Model URB-OB05.3 V1
Adjuntant els documents necessaris.
D’acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si sou una entitat, persona jurÃdica, professional col·legiat o bé representat en algun d’aquests casos, esteu obligats a tramitar telemà ticament la vostra sol·licitud a la seu electrònica de l’Ajuntament de Torrelles de Llobregat. *Només les persones fÃsiques poden escollir tramitar telemà ticament o presencialment. La tramitació presencial s'ha de realitzar al Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC) de l’Ajuntament, amb cita prèvia.